Τέλος Υπηρεσίας (Service Fee) αγοράς εισιτηρίων
Η αγορά των εισιτηρίων των παραστάσεων του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου από τα εκδοτήρια της «Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε» (κεντρικά εκδοτήρια, Ωδείο Ηρώδου Αττικού, Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου, Μικρό θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου) δεν επιβαρύνεται με οποιοδήποτε κόστος υπηρεσίας.
Ο αγοραστής επιβαρύνεται με την καταβολή τέλους υπηρεσίας (service fee), στην περίπτωση που προμηθεύεται εισιτήρια μέσω διαδικτύου (οnline) ή και τηλεφωνικά.
Με την αγορά του εισιτηρίου σας αποδέχεστε και τους όρους χρήσης όπως αναφέρονται εδώ: https://aefestival.gr/plirofories-eisitirion/, https://aefestival.gr/oroi-chrisis/
Οι σελίδες: www.aefestival.gr και www.more.com είναι τα μοναδικά επίσημα κανάλια πώλησης εισιτηρίων των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου. Εισιτήρια που αγοράζονται από μη εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές ή πλατφόρμες δε θα θεωρούνται έγκυρα.
Η αποτυχία της να προσφέρει ένα παιδί στον λαό είχε πολιτικές επιπτώσεις. Ωστόσο, από το όραμα της Αμαλίας γεννήθηκε ένα «παιδί»: ένας κήπος. Μέσα σ’ αυτόν, παρά τις τόσες προτομές επιφανών ανδρών, δεν υπάρχει σήμερα ούτε μία επίσημη αναφορά στη γυναίκα που τον δημιούργησε.
Η Ζωή Χατζηαντωνίου αντλεί υλικό από τις επιστολές της Αμαλίας προς τον πατέρα της, από διάσπαρτες ιστορικές μαρτυρίες και από τα απόρρητα έγγραφα των γιατρών . Η Αμαλία της είναι μια γυναίκα μεταξύ μυθοπλασίας και ιστορίας, μεταξύ στειρότητας και γονιμότητας, μεταξύ μουσειακού εκθέματος και ζώου υπό παρακολούθηση με σκοπό την αναπαραγωγή. Είναι ένα σώμα σε κατάσταση δημιουργικής μελαγχολίας που βρίσκει τη δική του γραμμή φυγής προς μια άλλη διάσταση πέραν των κοινωνικών επιταγών. Εκεί, στο αληθινό της βασίλειο, η Αμαλία εκπληρώνει την αποστολή της και διαιωνίζει το είδος της, γίνεται Κήπος. Της δίνεται αυτό που η ίδια αληθινά λαχτάρησε, ο τίτλος της Βασίλισσας των Φοινίκων.