Κωνσταντίνος Χατζής – Γιώργος Κουμεντάκης – Σοφία Χιλλ
«Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο»
Βασισμένο στον Αγαμέμνονα του Αισχύλου
«Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο»: Μετά από sold out παραστάσεις στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών το καλοκαίρι του 2021, η «Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο» των Κωνσταντίνου Χατζή (σκηνοθεσία)- Γιώργου Κουμεντάκη (μουσική) – Σοφίας Χιλλ (ερμηνεία) επιστρέφει ανανεωμένη, σε νέους χώρους, για επτά (7) παραστάσεις.
25,26,27 & 28 Φεβρουαρίου στη Γερμανική Ευαγγελική Εκκλησία Αθηνών
Η παράσταση: Η ιστορία του ανθρώπου ως αέναη αφήγηση πολέμου, ως σπαρακτικό πορτρέτο του κόσμου μας, με όχημα τα χορικά του Αγαμέμνονα και τους μονολόγους της Κλυταιμνήστρας. Μοναδική ερμηνεύτρια, στο κέντρο της σκηνής, η Σοφία Χιλλ, σε διάλογο με το νέο μουσικό έργο του Γιώργου Κουμεντάκη. Μινιμαλιστική προσέγγιση, τραγικός λόγος και οι ήχοι του γιαϊλί ταμπούρ, σε ερμηνεία του Ευγένιου Βούλγαρη, και του πιάνου, σε ερμηνεία του σκηνοθέτη Κωνσταντίνου Χατζή, παντρεύονται με τις καθηλωτικές φωτογραφίες του πολυβραβευμένου ακτιβιστή φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο*.
Η μουσική: Η μουσική του Γιώργου Κουμεντάκη ένα μοιρολόι τόσο οικείο και καθολικό. Σαν μια μακρινή μελωδία που ακούγεται από καταβολής κόσμου.
Σκηνοθετικό σημείωμα: Με τη Σοφία Χιλλ και τον Γιώργο Κουμεντάκη επεξεργαστήκαμε το υλικό διαφορετικά, και λέγοντας την ιστορία από τη μεριά της Κλυταιμνήστρας. Φυσικά, η Κλυταιμνήστρα είναι η αφορμή. Αυτό που μας νοιάζει είναι ο «πόλεμος». Είναι μια «μελέτη» για τον πόλεμο. Είναι μια συνάντηση με κοινή οπτική και κοινά θέλω... Στο θέατρο όλα είναι, και πρέπει να είναι, ανοιχτά ακόμα κι όταν έχεις αποφασίσει τον «δρόμο» που θα ακολουθήσεις, γιατί το τέλος της διαδρομής δεν μπορείς να το ξέρεις. ‘Οπως γράφει και ο Αισχύλος: «Τα μέλλοντα, στο πλήρωμα του χρόνου θα τα ακούσεις».