Τι απομένει σήμερα απ’ όσα οραματίστηκαν οι δεκαετίες του ’60 και του ’70; Τι κάνουμε με τη μελαγχολία και το αδιέξοδο μιας απογοήτευσης που έρχεται από την ακύρωση του μέλλοντος που υποσχέθηκαν; Έχοντας διακριθεί με το Prix Jardin d’Europe 2016, μετά την παράσταση A Kind of Fierce, διεθνή συμπαραγωγή του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, και με σημαντική πορεία στην ευρωπαϊκή σκηνή του χορού, η Ελληνίδα Κατερίνα Ανδρέου ταράζει και πάλι τα νερά με μια γαλλοελβετική, πολλά υποσχόμενη παραγωγή που απορροφά τους κραδασμούς του παρόντος. Με όχημα την ιδέα του θρήνου, η δημιουργός εξερευνά τη δική της, αυθεντικά γυναικεία και πολιτική φωνή σ’ ένα χορογραφικό σόλο που ζητά να ξορκίσει την κατάθλιψη μιας εποχής ολόκληρης. Mourn baby mourn / Θρήνησε, μωρό μου, θρήνησε.
Η ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.
Σύλληψη – Ερμηνεία – Κείμενο – Ηχητική σύλληψη Κατερίνα Ανδρέου • Ηχητικός σχεδιασμός – Ενορχηστρώσεις Κατερίνα Ανδρέου & Cristian Sotomayor • Φωτισμοί – Χώρος Yannick Fouassier • Σύμβουλος χώρου και βιντεοπροβολής Jocelyn Cottencin • Εξωτερικός παρατηρητής Μυρτώ Κατσίκη • Τεχνική διεύθυνση Thomas Leblanc • Παραγωγή – Περιοδεία Elodie Perrin • Παραγωγή BARK • Συμπαραγωγή Centre chorégraphique national de Caen en Normandie / διεύθυνση Alban Richard, στο πλαίσιο του Artiste associé, Les SUBS – lieu vivant d’expériences artistiques – Lyon, ADC Genève, Rencontres chorégraphiques internationales de Seine-Saint-Denis, La Soufflerie de Rézé, La Place de la Danse – CDCN Toulouse-Occitanie, στο πλαίσιο του Accueil Studio, centre chorégraphique national Montpellier - Occitanie / διεύθυνση Christian Rizzo, Centre Chorégraphique National d’Orléans στο πλαίσιο του l’accueil studio • Υποστήριξη Περιφερειακή Διεύθυνση Πολιτιστικών Υποθέσεων της Γαλλίας • Με τη συμβολή του RAMDAM, UN CENTRE D 'ART