Ένα καλειδοσκοπικό πορτρέτο της κοινής ιστορίας της κάμερας, των όπλων, της αστυνόμευσης και της δικαιοσύνης. Καθώς οι τεχνολογίες επιτήρησης εδραιώνονται στην καθημερινότητα, η ταινία διερευνά τη σύνθετη φύση της αντικειμενικής οπτικής γωνίας, εξετάζοντας τις προκαταλήψεις τόσο της ανθρώπινης αντίληψης, όσο και του φακού. Μια αναστοχαστική εξερεύνηση που αφήνει περιθώριο για την αμφισβήτηση και το μεγαλείο, υιοθετώντας στοιχεία του σινεμά βεριτέ, της περφόρμανς και της αρχειακής έρευνας για να προσδιορίσει και να επαναπροσδιορίσει, να υπογραμμίσει και να υπονομεύσει.
A kaleidoscopic portrait of our shared histories of cameras, weapons, policing, and justice. As surveillance technologies become a fixture in everyday life, the film interrogates the complexity of an objective point of view, probing the biases inherent in both human perception and the lens. A self-reflexive exploration that makes room for both ambiguity and the sublime, employing verité, performance, and archival research to frame and reframe, underline and undermine.