Εντουάρντο Γουίλιαμς, Αργεντινή, Πορτογαλία, Βραζιλία, Ολλανδία, Ταϊβάν, Χονγκ Κονγκ ΕΔΠ Κίνας, Σρι Λάνκα, Περού, 2023, 122'
Τα σύνορα του πλανήτη και του σινεμά δεν υφίστανται για τον ατρόμητο εξερευνητή του κόσμου που εκτείνεται ανάμεσα στο ορατό και το αόρατο, τον Εντουάρντο Γουίλιαμς. Όπως και στην πρώτη Αυγή του ανθρώπου (και αν αναρωτιέστε, όχι, δεν υπάρχει δεύτερο μέρος...), γυρίζει τον κόσμο κινηματογραφώντας ομάδες ανθρώπων να αλληλεπιδρούν μέσα από σώματα, πνεύματα ή οθόνες και παραδίδει ένα queer ποίημα για τον τόπο και τον χρόνο, για τις αισθήσεις και τα αισθήματα, για τη ρευστή φύση της ύπαρξης και τους διάφανους ιστούς που μας ενώνουν στη μεγάλη σφαίρα του πλανήτη και στα αχανή δίκτυα που χτίζουμε γύρω του. Γυρισμένο με μια κάμερα 350 μοιρών, το φιλμ μεταμορφώνεται σε μια εμβυθιστική εμπειρία δίχως να χρειάζεται κανένα άλλο εξοπλισμό εκτός από τις μαγικές εικόνες του και τις συναρπαστικές ιδέες του.
Eduardo Williams, Argentina, Portugal, Brazil, The Netherlands, Taiwan, Hong Kong, Sri Lanka, Peru , 2023, 122'
For the intrepid explorer of what lies between the visible and the invisible, Eduardo Williams, the boundaries of both the planet and cinema cease to exist. Similarly to The Human Surge (and in case you're wondering, no, there is no The Human Surge 2), Eduardo Williams traverses the world, capturing groups of people interacting through their bodies, souls, or screens. He presents a queer poetic exploration of place and time, senses and emotions, the fluid essence of existence, and the translucent networks that link us within the vast realm of the planet and the boundless webs we weave around it. Shot with a 350-degree camera, the film transforms into an immersive experience, requiring no additional equipment beyond its enchanting imagery and compelling ideas.