Ούρσουλα Μέιερε, Ελβετία, Γαλλία, Βέλγιο, 2022, 102΄
Πόσο μακριά φτάνει η γραμμή που προστατεύει τον εαυτό μας από τους άλλους; Είναι ένα όριο που χωρίζει ή που ενώνει δυο κόσμους; Έπειτα από μια βίαιη σύγκρουση με τη μητέρα της, η Μάργκαρετ, μια 35χρονη μουσικός με βεβαρυμένο ιστορικό χρήσης ουσιών και κακοποίησης, αντιμετωπίζει σκληρά περιοριστικά μέτρα πριν από τη δίκη της: δεν της επιτρέπεται να έρθει σε επαφή με τη μητέρα της ή να πλησιάσει το πατρικό της σπίτι σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων για τρεις μήνες. Όμως αυτός ο διαχωρισμός μόνο εντείνει την επιθυμία της να βρίσκεται κοντά στην οικογένειά της, και έτσι κάθε μέρα επιστρέφει σε αυτό το αθέατο και τερματικό σύνορο. Μέσα απο τον φακό της μοναδικής Ανιές Γκοντάρ και το μοντάζ της Νελί Κετιέ (αμφότερες τακτικές συνεργάτιδες της Κλερ Ντενί) και τοποθετημένο σε μια μελαγχολική κοινωνία με προκάτ σπίτια και βαρετά εμπορικά κέντρα στους πρόποδες των χιονισμένων Άλπεων, αυτό το ορμητικό δράμα αποκαλύπτει μια κάθε άλλο παρά γραφική όψη του ελβετικού τοπίου, χαράζοντας έναν άλλο δρόμο για το σπίτι.
Ursula Meier, Switzerland, France, Belgium, 2022, 102΄
After a violent argument with her mother, Margaret, 35 years old and with a long history of inflicting and suffering from violence, is subject to a strict restraining order before her trial: she’s no longer allowed to make contact with her mother or approach within 100 meters of the family home for three months. But this separation only exacerbates her desire to be closer to her family and so she returns every day to this invisible and impassable frontier.