• ερωτήσεις & απαντήσεις
  • public e-shop
  • Blog
  • 53 καταστήματα
  • επικοινωνία
  • live chat
 
 

Ερωτήσεις - Απαντήσεις

  • Πώς κλείνω εισιτήριο για μια παράσταση;

    Τώρα μπορείς να αγοράζεις τα εισιτήριά σου από τα Public με τρεις διαφορετικούς τρόπους:

    • Σε όλα τα καταστήματα Public εδώ.
    • Οn line σε λίγα κλικ, με χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ακολουθώντας τα βήματα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.
    • Τηλεφωνικά: καλώντας μας από σταθερό στο 8011140000 ή από κινητό στο 2108181333 -αστική χρέωση- από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 9μμ. και Σάββατο 10πμ - 6μμ αναφέροντας το θέαμα που σ' ενδιαφέρει κι εμείς θα φροντίσουμε να αποσταλεί στο χώρο σου (χρέωση μεταφορικών 3,90€ για παράδοση Δευτέρα-Παρασκευή και 4,90€ για Σάββατο)
  • Πώς μπορώ να πληρώσω;

    • Online η αγορά γίνεται με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας
    • Στα καταστήματα μπορείς να πληρώσεις με κάρτα ή και μετρητά
  • Έχω κάποια επιβάρυνση όταν κάνω κράτηση εισιτηρίου;

    • On line (μέσω του tickets.public.gr): υπάρχει επιβάρυνση / χρέωση υπηρεσίας
    • Κατάστημα: υπάρχει μικρή επιβάρυνση ανά συναλλαγή που αφορά έξοδα υπηρεσίας (κόστος συναλλαγής)
    • Τηλεφωνικά: η επιβάρυνση εξαρτάται από το κόστος courier για την αποστολή των εισιτηρίων, καθώς και την προβλεπόμενη ανά συναλλαγή επιβάρυνση που αφορά έξοδα υπηρεσίας (κόστος συναλλαγής)
  • Πώς θα είμαι σίγουρος/η ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

    Με την ολοκλήρωση της αγοράς σου, λαμβάνεις ένα e-mail επιβεβαίωσης που αναφέρει τον κωδικό και τα στοιχεία της παραγγελίας καθώς και link για να κατεβάσεις και να εκτυπώσεις τα εισιτήριά σου

  • Μπορώ να επιλέξω θέσεις στην παράσταση που μ' ενδιαφέρει;

    Μπορείς να επιλέξεις θέση, σε χώρους που υπάρχουν αριθμημένες θέσεις, πλην κάποιων εξαιρέσεων μετά από οδηγία της διοργανώτριας εταιρίας.

  • Πώς παραλαμβάνω το εισιτήριο που κλείνω on-line;

    Όπου προβλέπεται το εισιτήριο να αποτελεί και δελτίο εισόδου, μπορείς να κατεβάσεις και να εκτυπώσεις τα εισιτήρια από το email της συναλλαγής.

    Απλά εκτυπώνεις μέσω του ηλεκτρονικού σου υπολογιστή το e-ticket (με το οποίο εξασφαλίζεις την απευθείας είσοδό σου στο χώρο του θεάματος).

    Στην περίπτωση που για το θέαμα δεν διατίθεται e-ticket, η απόδειξη λειτουργεί ως voucher. Θα χρειαστεί η ελαφρώς νωρίτερη προσέλευσή σου στο χώρο του θεάματος, ώστε να ανταλλάξεις την απόδειξη συναλλαγής στο ταμείο με το νόμιμο παραστατικό.

  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

    Η ομάδα του Public είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς.
    Επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 3 διαφορετικούς τρόπους:

    • Στέλνοντας e-mail στο tickets@public.gr
    • Καλώντας μας στα τηλέφωνα 8011140000 (από σταθερό) και 2108181333 (από κινητό) με αστική χρέωση, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 9μμ και Σάββατο 10πμ - 6μμ
    • Συνομιλώντας μαζί μας ζωντανά μέσω της υπηρεσίας live chat από Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-21:00
  • Μπορώ να κάνω δώρο ένα εισιτήριο;

    Μπορείς να κάνεις δώρο στα αγαπημένα σου πρόσωπα εισιτήρια για οποιαδήποτε παράσταση επιθυμείς είτε έχουν αποκτηθεί on line είτε από κατάστημα Public αρκεί τα εισιτήρια να είναι στα στοιχεία του ατόμου που θα παρακολουθήσει το θέαμα για να μην υπάρξει ζήτημα ταυτοποίησης.

  • Μπορώ να αλλάξω την ώρα/τη μέρα/τη θέση ή να ακυρώσω το εισιτήριο μου;

    Ακυρώσεις και επιστροφές εισιτηρίων δεν γίνονται.

    Η πολιτική των επιστροφών/ μετακινήσεων ορίζεται από την διοργανώτρια εταιρία. Επικοινώνησε μαζί μας και θα φροντίσουμε εμείς για την καλύτερη λύση στο πρόβλημα που θα προκύψει

  • Έχω χάσει το εισιτήριό μου

    Σε περίπτωση που χάσεις το εισιτήριό σου δεν υπάρχει δυνατότητα επανεκτύπωσης. Χρειάζεται να επικοινωνήσεις μαζί μας, να προωθήσουμε το e-mail σου στην εταιρία παραγωγής και να σου αποσταλούν τα εισιτήρια για να τα εκτυπώσεις στο σπίτι.

  • Τι γίνεται αν ακυρωθεί η παράσταση;

    Οι παραστάσεις ενδέχεται να ακυρωθούν λόγω καιρικών συνθηκών, ασθένειας καλλιτέχνη ή απεργίας.

    Σε αυτές τις περιπτώσεις θα ενημερωθείς άμεσα μέσω ανάρτησης σε blog μετά από απόφαση της παραγωγής, για τον τρόπο επιστροφής χρημάτων.

  • Η συναλλαγή με πιστωτική κάρτα είναι ασφαλής;

    Η συναλλαγή σου είναι απόλυτα διασφαλισμένη και υποστηρίζεται από την EDPS.

    Η EDPS χρεώνει την κάρτα σου στους δικούς της ασφαλείς servers και είναι πιστοποιημένη κατά PCI-DSS.